شناسهٔ خبر: 24901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی از وضعیت موجود راه‌های مركز استان صورت گرفت:

نشست هم اندیشی نماینده مجلس ساری و بخشداران با مدیركل راه و شهرسازی مازندران

جلسه به منظور رسیدگی و بررسی از وضعیت موجود راه‌های مركز استان، نشست هم اندیشی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و بخشداران مركز استان با مدیركل راه و شهرسازی مازندران به میزبانی این اداره كل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی مدیركل راه و شهرسازی استان در این نشست ضمن تبریك عید فطر و آرزوی قبولی طاعات همه بندگان خواستار توجه ویژه مسؤلین ارشد كشوری و استانی به محورهای ارتباطی این استان شد و عنوان کرد: تعریض و ارتقاء جاده‌های مازندران نیازمند عزم ملی است.

وی ادامه داد: اقبال و استقبال عموم كاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مركز مازندران بالاست، از این رو امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

نوروزی ضمن اشاره برمحدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند اجرایی پروژه‌های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست اندركاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

مدیركل راه و شهرسازی استان به اقدامات ایمن‌سازی در سطح محورهای مركز استان و دیگر جاده‌های مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد میلیونی مسافر و گردشگر اقدامات وسیع و گسترده‌ای در خصوص ایمن‌سازی محورهای مازندران در قالب اجرای روكش آسفالت، خط كشی، نصب نیوجرسی و علائم، اَشكارسازی نقاط پرحادثه و ... به اجرا در آمده است.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات راهداران استان مازندران افزود: راه زیرساخت اصلی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه در جامعه بوده و باید به ارتقاء و ایمن‌سازی آن اهمیت داد. وی بیان کرد: نیاز امروز مازندران، توسعه و ارتقاء محورهای ارتباطی آن است.

وی در خصوص پروژه‌های اجرایی این اداره كل در حوزه كاری خود گفت: با توجه به گستردگی بخش‌ها و حوزه‌ها در سطح شهرستان ساری می‌طلبد تا با نگاه ویژه‌ای در خصوص ارتقاء و ایمن‌سازی جاده‌ای آن گام برداشت.

یوسف نژاد از آمادگی خود در جهت رفع موانع اجرایی پروژه‌های راهسازی و راهداری در مركز استان اشاره کرد: باید دست در دست و یك صدا در جهت آبادانی و پیشرفت منطقه و دیار خود بكوشیم.

وی در این نشست خواستار تشكیل جلساتی مدوم و مستمر توسط بخشداران با دیگر معاونین راه و شهرسازی مازندران شد و گفت: بخشداران هر منطقه باید بر اساس نیاز و شرایط منطقه، پروژه‌ها و خواسته‌های خود را اولویت‌بندی نموده تا بتوان از این طریق در تسریع و رفع آنها قدم برداشت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در مجموعه راه و شهرسازی، امید آن است امسال هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری نهایی و رفع موانع از پروژه‌های مذكور باشیم، چرا كه حق مردم شریف شهرستان ساری است كه جاده‌هایی ایمن و استاندارد داشته باشند.

گفتنی است در این نشست بخشدار شهرستان ساری و تمامی بخشداران این شهرستان به ارائه مشكلات و موانع اجرایی منطقه خود پرداخته و تصمیماتی در جهت رفع آنها صورت پذیرفت.

نظر شما